خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 15:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

حمایت برخی از مسئولان اجرایی انتخابات از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خلاف واقع است

عضو ناظر مجلس در هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حمایت برخی از مسئولان اجرایی انتخابات از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خلاف واقع است.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره بر لزوم عدم حمایت استانداری ها و فرمانداری ها از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجری انتخابات وزارت کشور بوده و باید بی طرف انجام وظیفه کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تنایج انتخابات در دوره اول گویای این مسئله است که وزارت کشور در کمال امنیت، صحت و بی طرفی از آرای مردم صیانت کرده است.

وی افزود: بنده بعنوان نماینده مجلس در هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری می توانم شهادت دهم که وزارت کشور بخوبی در کمال بی طرفی انتخابات را برگزار کرده است چراکه وزارت کشور صرفا مجری انتخابات است و با حساسیت و دقت از آرای مردم محافظت و حراست می کند.

سلیمی بیان کرد: البته برخی مواردی که از طرف یکی از نامزدهای انتخاباتی مبنی بر حمایت برخی مسئولان اجرایی انتخابات از نامزدها مطرح شد، خلاف واقع بوده و گزارشی در این خصوص ارائه نشده است و حتی ستادهای نامزدها از وزارت کشور به دلیل برگزاری بدون شائبه انتخابات قدردانی کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380257
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار